Nimphredil 2011.07.16. 15:06

4. nap

Ma volt az első nap, amikor saját magunknak kellett a saját magunk szórakoztatásáról gondoskodni. Ennek örömére még tegnap eldöntöttük az olasz lánnyal, Sandrával, hogy a napot vmi parkban töltjük semmittevéssel. Persze ma reggelre vált számomra is világossá, hogy Irina szívesen velünk jönne. Igen, nekem is furcsa volt, de amikor felhívtam Sandrát mondta, hogy örülne neki, ha lenni kivel gyakorolnia az oroszt, szóval így nem volt rossz. hajókáztunk, piknikeztünk, kastélyt néztünk, jó kis nap volt.

A másik jelentős esemény az volt, hogy hazajött a ház ura. Jó volt látni őket együtt, látszik, hogy szeretik egymást.  Álmos vagyok.

Szóval ennyi. Sokkal jobb volt ez a nap, mint ahogy leírva hangzik, csak annyira kifáradtam, hogy még gépelni is fáradt vagyok. Ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://haraso.blog.hu/api/trackback/id/tr953072328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása