Nimphredil 2011.07.22. 15:45

12. nap

Még 2 nap és  már 2 hete leszek itt. Hihetetlen, hogy szalad az idő. A mai nap nagy eseménye: összebarátkoztam egy kisfiúval. Artjom, vagy valami ilyesmi a neve. Igazából sosem értem a nevüket, csak sejtések alapján nevezem őket valaminek. Nagyon cuki. Ha meglát folyton hozzámszalad, és odabújik, átölel, ilyesmik. Szóval a napi szeretet adag megvan.

Meg nagy léptekkel haladok az orosz tanulásban. Már meg tudom kérdezni, hogy valakinek van e valamije. Így megkérdeztem a kisebb lányoktól, hogy van e kutyájuk, vagy macskájuk. És ezt úgy értelmezték, hogy megtanultam oroszul, és azóta folyamatosan beszélnek hozzám mindenféléről. Amit persze totál nem értek. De arra is rájöttem, hogy tök jól el tudunk úgy beszélgetni, hogy amikor feljebb viszik a hangsúlyt, akkor benyomok egy „da”-t, amikor pedig kis szünet van, akkor mondom nekik, hogy panyimáju (értelek). Ami a világ legnagyobb hazugsága, de a lényeg, hogy jól elvagyunk így.

 

Tanulság

Megvan, miért van ennyi jó sportolójuk az oroszoknak. Hihetetlenek. Szombat este itt egy úgynevezett szülők napja lesz, amire showműsorral készülnek a gyerekek. Illetve nem is készülnek, hanem kiképzést kapnak. Mindenki tiszta ideg, mert mindennek tökéletesnek kell lennie és a hat éves kislányokkal olyan koreográfiát taníttatnak meg, amit én például nem tudnék megcsinálni. DE ha a kislányok, a legapróbb hibát is vétik, akkor egyből kiabálnak velük, a helyükre ráncigálják őket, stb… Az esti próba után vagy három kislány sírt. Biztos vagyok benne, hogy tökéletesen fogják tudni tényleg, mikorra itt lesznek a szüleik, de én a gyerekemnek biztos nem kívánnám ezt. Egyszerűen akárhányszor meglátom a kiképzőtisztüket (mert tánctanárnak biztosan nem nevezném), úgy elönt a méreg, hogy legszívesebben felképelném.

A bejegyzés trackback címe:

https://haraso.blog.hu/api/trackback/id/tr903089293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr_P 2011.07.25. 13:42:09

Szijaaa , itt a hugod!! ^^ Tetszik a felhasználó nevem? :D nah, ide "összegzek", először is, jó ötlet volt a blog, nem tudod elképzelni, h milyen meglepetés ért, mikor megtudtam, h nem az lesz, h csak szeptemberben kapok beszámolót, hanem olvashatlak minden nap =) imádom a blogot, csalódás volt a végére írni, h nincs tovább.. a kedvenceim a flashek, a fogatlan orosz, a tó nagyságú Neva, a tábori kaja, stb Irinát már most imádom :) jah, ne hidd,h nem vettem észre,h a vodka miatt nem engedtek be az Ermitázsba :D
süti beállítások módosítása